de Viorica Ghinea la 16 Aug. 2018 1 comentarii |
Vom afla de la expert ce document trebuie intocmit pentru achizitia laptopului de la persoana fizica.
Iata raspunsul specialistului!
Normele generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMFP 2634/2015 stabilesc ca, documentele justificative provenite din tranzactii/operatiuni de cumparare a unor bunuri de la persoane fizice, pe baza de borderou de achizitie/carnet de comercializare, pot fi inregistrate in contabilitate numai in cazul in care se face dovada intrarii in gestiune a bunurilor respective.
Pentru achizitia produselor (altele decat produse agricole) de la persoane fizice se intocmeste Borderou de achizitie si Nota de receptie si constatare de diferente (Cod 14-3-1A).
Pentru platile in numerar se intocmeste Dispozitie de plata catre casierie.
Este recomandat sa intocmiti o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca laptop-ul provin din patrimoniul sau personal.Eventual sa atasati factura de achizitie.
Licenta va fi achizitionata, pe numele titularului PFA
Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Dana Hristu - Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii
Comentarii 1 comentariiAdauga comentariul tau
Dragos 2018-11-22 19:54:28
in ce cod de clasificare mijloace fixe se incadreaza un laptop cumparat pe PFA, valoare peste 2500lei?