de Viorica Ghinea la 09 Oct. 2018
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Documentul este destinat distribuitorilor autorizati si unitatilor acreditate pentru vanzari si service case de marcat, precum si pentru utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale.
Ghidul actualizat in data de 5 octombrie cuprinde de la A la Z tot ce tine de procedura de inregistrare a noilor case de marcat, incepand cu necesitatea de a le utiliza pana la modul de completare a formularelor utile. Toate informatiile legate de noile case de marcat sunt prezentante detaliat, cu explicatii si imagini, in noul ghid ANAF.
In caz ca ati consultat si vechiul ghid oferit de ANAF, descarcati varianta noua si actualizata. Iar daca nu ati reusit pana acum sa aflati ce informatii continea celalalt, veti citi cu aceasta ocazie de la zero care este procedura de inregistrare a noilor case de marcat cu jurnal electronic.
Ghidul a fost completat prin introducerea unui subcapitol unde se regaseste exemplificata modalitatea de accesare a serviciului Spatiul Privat Virtual pentru transmiterea Formularului C801, din cadrul sectiunii Depunere Declaratii. De asemenea, au fost introduse clarificari privind fiscalizarea aparatelor de marcat electronice fiscale precum si precizari referitoare la aparatele de marcat electronice fiscale adaptate.
Documentele necesare solicitarii si atribuirii numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spatiului Privat Virtual. Daca se utilizeaza aceasta facilitate oferita de ANAF, in colaborare cu Centrul National pentru Informatii Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obtine certificatul in cel mult trei minute, dupa cum anunta institutia pe pagina de Facebook.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii