de Redactia PortalPFA la 04 Mar. 2022
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Orice companie are nevoie de anumite investitii pentru a se dezvolta si pentru a putea genera profituri mai mari. Insa cum stii daca a venit momentul sa investesti sau nu? In afara de aspiratiile profesionale pe care un manager le are in privinta companiei pe care o conduce, exista o serie de motive bine fondate care pot sta la baza unei asemenea decizii.
In primul rand, pentru a avea acces la un numar mai mare de clienti, in cazul in care compania produce sau livreaza bunuri, capacitatea de productie trebuie sa fie marita, pentru a produce cantitati mai mari de produse. Acelasi principiu se aplica si companiilor care presteaza servicii, investitia necesara putand consta in echipamentele necesare desfasurarii activitatii sau diferite licente software.
Reprofilarea pe alt domeniu de activitate sau desfasurarea de activitati secundare pe un alt domeniu poate impune efectuarea anumitor investitii. Luand in calcul dinamismul pietei si progresul tehnologiilor, o companie nu poate avansa daca nu gandeste in perspectiva si nu are in vedere diversificarea activitatii.
Spre deosebire de persoanele fizice, creditele pentru IMM-uri au cerinte diferite si puncte de reper diferentiate in analiza eligibilitatii. Asadar, dosarul de analiza va contine anumite documente contabile care evidentiaza situatia financiara a companiei in ultimii ani.
Pentru o mai buna eficientizare a procesului de accesare a unui credit, IMM-urile au la dispozitie optiunea de inaintare a unei cereri de acordare a unui credit in mediul online, impreuna cu atasarea documentelor necesare. Timpul unui antreprenor este pretios, asa ca aceasta solutie este exact ceea ce trebuie si atunci cand trebuie.
Detinerea unui cont nu este neaparat necesara, asta in cazul in care un IMM aplica pentru accesarea unui credit la o institutie financiara la care nu are un cont deschis. In urma analizarii dosarului, solicitantul persoana juridica va primi un anumit punctaj, pe baza caruia se va lua decizia de creditare si eventual cea de stabilire a perioadei de rambursare.
In cazul in care te decizi sa aplici online pentru credite IMM, documentele necesare trebuie trimise in mediul online, fara a fi nevoie sa te deplasezi fizic la una dintre sucursale. Acestea vor fi atasate cererii de acordare a creditului.
Aceste documente constau in:
- actul constitutiv al societatii;
- certificatul de inregistrare;
- extrasul de cont;
- ultima balanta de verificare;
- cartea de identitate a administratorului.
Dupa ce toate aceste documente sunt completate si trimise impreuna cu cererea de accesare a creditului, vei primi un raspuns in termen de 24 de ore. In tot acest timp, vei fi tinut la curent cu demersurile facute in numele companiei.
In cazul in care aplicatia este finalizata cu succes si primesti un raspuns pozitiv, un reprezentant al institutiei se va deplasa la sediul companiei tale in vederea semnarii contractului de creditare.
Accesarea unui credit pentru IMM-uri este o modalitate comoda de a face rost rapid de lichiditati, care pot fi utilizate nu doar pentru a investi, ci si pentru a gestiona anumite cheltuieli lunare, cum sunt salariile si chiriile. Sansa de a rambursa creditul in rate lunare egale ofera relaxare si o diminuare a stresului pentru cel care il acceseaza.
Sursa foto: Shutterstock
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii