de Redactia PortalPFA la 17 Sep. 2019
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Obiectivul general al acestui proiect consta in cresterea transparentei si a interactiunii ONRC cu cetatenii prin cresterea nivelului de complexitate a serviciilor electronice existente, precum si prin imbunatatirea eficientei interne a proceselor de lucru, prin optimizarea aplicatiilor software de back-office.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt urmatoarele:
• Cresterea utilizarii de servicii digitale oferite de catre ONRC catre cetateni si mediul de afaceri;
• Cresterea eficientei serviciilor livrate de catre ONRC.
Printre principalele rezultate asteptate se numara cele de mai jos:
• un portal public de interactiune electronica cu clientii organizat pe baza fluxurilor de evenimente de viata si nu pe baza unor formulare tipizate care necesita cunoasterea prealabila de catre clienti a proceselor si fluxurilor de lucru interne ale ONRC. Cresterea utilizarii portalului de servicii electronice si implicit scaderea timpilor totali necesari pentru obtinerea unui serviciu din partea ONRC;
• un sistem de autentificare in Portal integrat cu nodul eIDAS national, pentru utilizarea unor credentiale unice de acces in raport cu toate sistemele electronice ale institutiilor administratiei;
• automatizarea procesului de preluare a informatiilor de identificare la ghiseu a clientilor si de digitizare a tuturor documentelor primite in format tiparit, in scopul unificarii fluxurilor de procesare a cererilor primite prin portal, respectiv la ghisee sau prin terminalele inteligente;
• oferirea unei alternative de accesare a serviciilor electronice, de transmitere si respectiv de ridicare la/de la ghiseu a documentelor in format tiparit, prin terminale inteligente interactive self-service;
• aplicatii back-office modernizate si integrate cu Portalul de servicii electronice, pentru preluarea automata a datelor introduse de catre solicitanti in Portal (inclusiv a datelor din profilele acestora) si utilizarea acestora in fluxul de introducere de date, in scopul reducerii cantitatii de date introduse manual in back-office;
• automatizarea schimbului de date cu autoritatile si institutiile publice.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii