de Redactia PortalPFA la 06 Feb. 2020
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Iata cinci servicii electronice oferite de ANAF si cum poti sa beneficiezi de ele:
1. Spatiul Privat Virtual (SPV) ofera contribuabililor persoane fizice si persoane juridice toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, precum si a altor informatii si inscrisuri in legatura cu situatia financiara sau fiscala proprie a acestora. Accesarea serviciului "Spatiul Privat Virtual" se face de pe pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro, la sectiunea ‘’Servicii Online-Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual’’;
2. Depunere declaratii online este un serviciu disponibil pe portalul www.e-guvernare.ro, care poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat cu mentiunea ca certificatul poate fi folosit pentru transmiterea mai multor declaratii. Formularele electronice pot fi descarcate de pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Servicii on-line/Declaratii electronice/Descarcare declaratii;
3. Asistenta prin e-mail este un serviciu prin care contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Serviciul este disponibil accesand sectiunea ‘’Formular de contact‘’ de pe pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro ;
4. Buletinul informativ fiscal cuprinde informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in saptamana anterioara. Acest serviciu este disponibil pe site-ul www.anaf.ro , sectiunea Asistenta contribuabili/Legislatie /Noutati legislative;
5. Ghiduri curente care au scopul de a facilita indeplinirea obligatiilor fiscale declarative si de plata ale contribuabililor. Acestea sunt orientate pe grupuri tinta fiind disponibile pe site-ul www.anaf.ro , sectiunea Asistenta contribuabili/ Legislatie/Ghiduri curente;
AJFP (Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman) anunta ca mai pune la dispozitia contribuabililor, in mod gratuit, la sediul institutiei precum si la sediile unitatilor fiscale teritoriale, intr-un spatiu special amenajat, calculatoare conectate la Internet, in scopul accesarii tuturor serviciilor oferite de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, asigurand si indrumarea corespunzatoare in utilizarea serviciilor la distanta.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii