Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Antreprenorii romani investesc tot mai mult in programe de team building


de Cecilia Pavelescu la 15 Iul. 2016 Exclusiv
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Antreprenorii romani investesc tot mai mult in programe de team building
Primele sase luni ale anului 2016 au adus venituri mai mari, comparativ cu perioada similara a anului trecut, pentru companiile romanesti care organizeaza team building-uri, ceea ce arata ca antreprenorii romani au inteles ca organizarea unor astfel de activitati poate contribui semnificativ la productivitatea angajatilor.


In primul semestru, costul unui program de team building s-a ridicat, in medie, la aproximativ 300 de euro per angajat (inclusiv masa, cazare si transport), potrivit HPDI, firma ce furnizeaza solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane prin programe de training, coaching si team building.


Una dintre noutatile anului 2016 a fost tendinta in crestere a companiilor din Romania de a apela la programe de team building cu elemente de CSR.
 “Am avut o cerere tot mai mare pentru programe care au si o componenta sociala. Companiile doresc sa-si implice tot mai mult angajatii in activitati al caror scop final este ajutorarea copiilor sau a oamenilor cu situatii materiale precare. Un exemplu ar fi echipa BCR, care a muncit cu noi doua zile pentru a organiza un concert caritabil. Banii care s-au strans au fost donati pentru modernizarea maternitatilor din Romania”, declara Petru Pacuraru, managing partner HPDI.
Programele de team building care se bazeaza pe tehnologie au fost, de asemenea, foarte solicitate in primele sase luni ale anului, iar destinatiile preferate au fost litoralul si Valea Prahovei.


“Noi am lucrat anul acesta cu multe companii din Cluj Napoca si Timisoara, deci am ales destinatii in preajma acestor orase. Insa companiile din Bucuresti prefera in continuare Valea Prahovei si litoralul, iar, mai nou, Valea Oltului”, adauga Pacuraru.


Team building in timpul saptamanii
Specialistii au remarcat o crestere semnificativa a pietei de team building din Romania, in comparatie cu prima jumatate a anului trecut, in unele cazuri fiind vorba despre incasari aproape duble. Mai exact, numarul companiilor care au apelat la programe de team building pentru angajatii lor a crescut considerabil, cele mai multe provenind din domenii precum banking, IT, FMCG, pharma, automotive, servicii sau productie.


“Prima jumatate a anului a fost extrem de incarcata pentru noi. In total am organizat peste 45 de team building-uri, cu 3.600 de participanti. Valoarea team building-urilor organizate de HPDI in primul semestru al anului 2016 a fost de peste 280.000 de euro, in crestere cu 86% fata de aceeasi perioada a anului trecut”, sustine Petru Pacuraru, managing partner HPDI.


In medie, companiile au investit, in 2016, aproximativ 80 de euro/angajat (exceptand cheltuielile de cazare, masa si transport) pentru programe de team building, o suma de asemenea in crestere fata de prima jumatate a anului trecut.


Lunile cele mai aglomerate au fost aprilie, mai si iunie, cand s-au inregistrat majoritatea cererilor de programe de team building. “Din fericire, anul acesta am avut clienti care au dorit sa mearga in team building si in timpul saptamanii, nu doar in weekend. Asa am reusit sa facem fata numarului mare de solicitari, desi nu e o regula. De exemplu, primul team building pe 2016 l-am avut pe 8 ianuarie”, mai spune Pacuraru. Managing partner-ul HPDI se asteapta la incasari la fel de bune si in al doilea semestru, estimand venituri de 200.000 – 220.000 de euro si un numar de participanti intre 2.500 si 3.000.


Programele de CSR si tehnologie – in topul preferintelor
Pe langa programele de CSR, care au avut mare cautare in 2016, E-hunters, City Quest, Dreams on Wheels, Game of Thrones, The Race, Dance Floor au fost team building-urile cu cea mai mare priza la companii.


E-hunters, de pilda, e o imbinare perfecta intre interactiunea umana si interactiunea cu tehnologia. Acest program este, practic, o vanatoare de resurse prin orase sau in zonele de litoral sau munte, folosind o tableta. Odata logati, participantii vor primi intre 70 si 100 de misiuni, fiecare cu un grad diferit de complexitate.


Exista si companii care prefera programe mai dure, pentru a-si testa limitele. Un astfel de program este cel de Countdown in care participantii strabat orasul in care se desfasoara team building-ul pentru a descoperi indiciile cu ajutorul carora vor putea dezamorsa o bomba.


In acest moment, HPDI are in portofoliu 31 de programe de team building, dintre care 15 au fost concepute chiar in prima jumatate a acestui an.

 


Autor: Cecilia Pavelescu

0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 1 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz
Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
Descarca GRATUIT Raportul Special

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016