de Ana Tudor la 02 Sep. 2015 Exclusiv
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Vom analiza in materialul urmator cazul unui PFA care utilizeaza casa de marcat doar ocazional. Trebuie sa intocmeasca registrul pentru banii personali si dispozitie de incasare-plata pentru iesiri?
Raspunsul expertilor Rentrop&Straton:
Art. 4 alin. (12) lit. i) din OUG 28/1999 privind obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, cu modificarile ulterioare arata care sunt obligatiile utilizatorilor aparatelor de marcat electronice fiscale:
"la ora inceperii programului de lucru, sa asigure inregistrarea sumelor de bani detinute de personalul operatorului economic care isi desfasoara activitatea in unitatea de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor, intr-un registru de bani personali, special intocmit in acest sens. Orice suma de bani inregistrata in plus fata de suma inregistrata la ora inceperii programului de lucru, nu reprezinta suma justificata prin registrul de bani personali. Modelul, continutul registrului de bani personali, precum si procedura de inregistrare a acestuia la organul fiscal se aproba prin ordin al ministrului finantelor publice, in termen de 10 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta".
Conform legislatiei in vigoare, apreciem ca trebuie sa completati Registrul banilor personali, conform prevederilor mentionate anterior, char daca livrarea catre persoane fizice se va face ocazional.
Deoarece PFA nu are obligatia intocmirii Registrului de casa, nu consideram ca este necesara intocmirea dispozitiilor incasare-plata catre casierie.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii