de Ana Tudor la 02 Feb. 2016 Exclusiv 4 comentarii |
In materialul urmator vom analiza un caz specific: trebuie completat Registrul de evidenta fiscala - venituri si cheltuieli sau incasari si plati pentru un PFA? Declaratia anuala se face tinand cont de incasari si plati?
Raspunsul expertilor Rentrop&Straton:
In cazul prezentat, o PFA determina in sistemul real venitul net din activitatea desfasurata.
Venitul net este determinat conform regulilor prevazute in art.68 Cod fiscal (art.48 in Codul fiscal valabil pana in 31.12.2015). Ca si regula generala, veniturile si cheltuielile luate in calculul venitului brut sunt conditionate de incasare (venituri) si de plata (cheltuieli).
Conform alin.(8) art.68 Cod fiscal, contribuabilii care determina venitul anual in sistem real au obligatia sa completeze Registrul de evidenta fiscala, in vederea stabilirii venitului net anual.
Asadar, Registrul de evidenta fiscala se completeaza cu numai cu veniturile obtinute si cheltuielile efectuate, respectiv valorile inregistrate in documente justificative care sunt incasate (pentru venituri) si platite (pentru cheltuieli) ce se regasesc si in Registrul de incasari plati.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii
Comentarii 4 comentariiAdauga comentariul tau
geo dxd 2018-01-07 12:30:18
Daca se regasesc in reg. Ã?ncasari si plati la ce o mai trebui alt registru ? O È?arÄ? de handicapati vrem sa fim ?Moise Paula 2016-05-25 09:24:33
Care este diferenta dintre Registrul de incasari si plati si Registrul de evidenta fiscala?ELLA 2016-03-17 12:04:17
Intrebarea e, cu TVA sau fara?tanko lenuta 2016-02-11 18:11:24
A aparut Registru de evidenta fiscala in 2016 ?Din cate stiu eu si anul trecut a fost vorba despre el,dar pana la urma nu a mai trebuit.....