de Victor Achim la 07 Oct. 2015
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
In cadrul acestei sesiuni contribuabilii au adresat intrebari despre obligatiile inregistrarii la Registrul Comertului si depunerea declaratiilor pentru inregistrarea PFA ca platitor de TVA, la care au primit raspunsuri direct de la specialistii ANAF.
Va prezentam cele mai interesante intrebari si raspunsuri din sesiunea de consultanta online ANAF, pe tema "Obligatiilor fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului":
1. Am un PFA recent infiintat si urmeaza sa merg la Anaf pentru inregistrare. Daca vreau sa ma inregistrez ca platitor de TVA, este de ajuns sa depun declaratia 070?
Agentia Nationala de Administrare Fiscala:
Ulterior inregistrarii fiscale la Registrul comertului, trebuie sa depuneti, la organul fiscal de domiciliu, formularul 220 Declaratia privind venitul estimat/norma de venit, prin care estimati veniturile si cheltuielile ce se vor realiza pana la sfarsitul anului fiscal. Daca ati depus deja acest formular, in vederea inregistrarii in scopuri de TVA prin optiune este necesar sa depuneti la organul fiscal in raza caruia se afla sediul de desfasurare a activitatii formularul 070 care se completeaza in 2 exemplare
2. Obligatiile fiscale, dupa stiinta mea, sunt de doua feluri: platile si declaratiile. Intrebare: pentru o firma mica, pentru o declaratie ce se poate depune si la ghiseu (D100), mai trebuie sau nu mai trebuie stampila?
Agentia Nationala de Administrare Fiscala:
Persoanele fizice, persoanele juridice de drept privat, precum si entitatile fara personalitate juridica nu au obligatia de a aplica stampila pe declaratii, cereri sau orice alte documente depuse la institutiile sau autoritatile publice, conform prevederilor OG nr.17/2015.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii