de Victor Achim la 03 Mai. 2018
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Spatiul Privat Virtual consta in punerea la dispozitia persoanelor fizice si persoanelor juridice a unui spatiu virtual prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a actelor administrative fiscale emise in forma electronica de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, precum si a informatiilor si inscrisurilor in legatura cu situatia fiscala proprie a acestora.
Conform comunicatului, aceasta forma de comunicare este extrem de utila, avand avantajele privind economia de timp, gratuitatea si accesul direct la informatii fiscale personale actualizate.
ANAF subliniaza faptul ca documentele comunicate prin SPV au aceeasi putere juridica cu cele comunicate prin posta sau la ghiseu.
ATENTIE!
In cazul utilizarii SPV nu se mai utilizeaza si alta modalitate de comunicare a actului administrativ fiscal.
Serviciul Spatiul Privat Virtual poate fi accesat prin intermediul urmatorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice/!ut/p/a1/hY9PC4JAFMQ_.
De asemenea, ANAF aduce la cunostinta ca A.J.F.P. Brasov asigura un nou serviciu
pentru contribuabili, prin metoda „autoservire” in unitatile fiscale, cu personal de sprijin, care presupune punerea la dispozitia contribuabililor a unor calculatoare conectate la Internet, in vederea accesarii serviciilor oferite de agentia fiscala.
Sursa: ANAF
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii