de Redactia PortalPFA la 17 Apr. 2019
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Producatorul, importatorul, persoana juridica romana care achizitioneaza din statele membre UE aparate de marcat electronice fiscale, respectiv distribuitorul autorizat, inregistreaza in registrul national informatii privind fiecare aparat de marcat electronic fiscal produs, importat sau achizitionat intracomunitar, fara exceptie, prin completarea unor formulare.
Prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 857 din 28 martie 2019 au fost aduse modificari urmatoarelor formulare de inregistrare:
a) Formular pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau achizitionate intracomunitar si a aparatelor de marcat electronice fiscale adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 si care au obtinut avizul tehnic favorabil.
b) Formular pentru inregistrarea unor schimbari privind starea/situatia, precum si livrarea/achizitia aparatelor de marcat electronice fiscale.
c) Notificare.
Baza legala: Ordinul presedintelui ANAF nr. 857 din 28 martie 2019 privind modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 4.156/2017 pentru aprobarea informatiilor continute in registrul national de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judete si in sectoarele municipiului Bucuresti, precum si metodologia si procedura de inregistrare a acestora (Monitorul Oficial nr. 273 din 10 aprilie 2019).
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii