Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

ANAF: Inregistrarea in SPV se poate face fara deplasarea la sediul organului fiscal


de Viorica Ghinea la 01 Feb. 2023
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF: Inregistrarea in SPV se poate face fara deplasarea la sediul organului fiscal
AJFP Vrancea aduce la cunostinta persoanelor fizice care inca nu sunt utilizatori ai serviciului Spatiul Privat Virtual (SPV) ca inscrierea se poate face fara deplasarea la sediul organului fiscal prin: identificarea vizuala on-line sau prin verificare numar inregistrare decizie/verificare numar document.


Inregistrarea in Spatiul Privat Virtual (SPV) se efectueaza prin completarea si transmiterea cererii de inregistrare, disponibila la urmatorul link.
 
In cererea de inregistrare in SPV in campul ”Tipul de aprobare”, contribuabilul isi exercita optiunea privind aprobarea prin identificare vizuala online sau verificare numar document/verificare numar inregistrare decizie.
 
Daca se alege „identificarea vizuala on-line” contribuabilul, in termen de 10 zile de la completarea cererii de inregistrare parcurge urmatorii pasi:
 
1. la categoria Servicii Online - ”Programari online ”, dupa bifarea tipului de persoana si completarea rubricilor cu datele de identificare si organul fiscal la
se doreste programarea, se va alege: Identificarea vizuala online (sistem video) - ultima casuta.
 
2. A.N.A.F transmite persoanei fizice o informare, pe adresa de posta electronica completata in formularul de inregistrare, care cuprinde:
 
a) instructiuni de desfasurare a identificarii vizuale online ce se va derula;
b) comunicarea faptului ca, in situatia in care nu poate participa la identificarea vizuala online la data si ora programate, acesta are posibilitatea de a solicita o reprogramare.
c) comunicarea faptului ca neprezentarea la ora si data ce vor fi comunicate va conduce la respingerea Inregistrarii in SPV;
d) reguli de conduita.
 
IMPORTANT! 
 
In situatia in care persoana fizica nu poate participa la sesiunea video, aceasta se poate reprograma in intervalul celor zece zile.
 
Daca contribuabilul va alege “verificare numar document, se poate introduce numarul din:
 
- documentul aflat pe prima pagina, in stanga sus de la scrisoarea primita de la MFP, prin posta,
 
- notificarea privind destinatia sumei reprezentand 2% sau 3,5% din impozitul anual pe veniturile din salarii si din pensii, pentru sustinerea entitatilor nonprofit/unitatilor de cult emise incepand cu data de 05.03.2018;
 
- Notificarea privind nedepunerea in termen a Declaratiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii emise incepand cu data de 09.10.2017
 
- Notificarea privind indeplinirea conditiilor de rezidenta potrivit prevederilor art. 7 si art. 59 din Codul fiscal sau ale Conventiei de evitare a dublei impuneri, incheiata intre Romania si ...., de catre persoana fizica sosita/plecata in/din Romania si care are o sedere mai mare de 183 de zile emise incepand cu data de 07.04.2020;
 
- Notificarea privind nedepunerea in termen a declaratiei de venit emise incepand cu data de 09.01.2017;
 
- Notificarea privind nedepunerea la termen a declaratiei de impunere emise incepand cu data de 09.01.2017
 
In situatia in care se va alege “ verificare numar inregistrare decizie “ atunci contribuabilul poate introduce numarul din: 
 
- Somatia emisa incepand cu data de 01.01.2015
- Decizia de impunere emise incepand cu data de 01.01.2013
-Deciziei referitoare la obligatii de plata accesorii emise incepand cu data de 01.01.2013
 
ANAF reaminteste contribuabililor ca serviciul “Spatiul Privat Virtual” este o modalitate de comunicare prin mijloace electronice care confera doar avantaje: este usor de accesat, nu implica nici un cost, poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu conexiune la internet, este disponibil 24h/24h, nu implica deplasarea la sediul administratiei fiscale sau la oficiul postal pentru a primi un act administrativ fiscal.
 
 

Viorica Ghinea Autor: Viorica Ghinea

Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 4 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz
Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
Descarca GRATUIT Raportul Special

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016