de Viorica Ghinea la 19 Iul. 2021
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Institutia precizeaza ca pentru obtinerea fara deplasare la organele fiscale din cadrul ANAF, a urmatoarelor documente: certificate de rezidenta fiscala pentru persoane fizice rezidente in Romania, certificate privind atestarea impozitului platit in Romania de persoane fizice nerezidente, certificate de rezidenta fiscala pentru persoane fizice rezidente in Romania si certificate privind atestarea impozitului platit in Romania de persoane fizice nerezidente completate pe formulare emise de statele cu care Romania are incheiate conventii/acorduri de evitare a dublei impuneri (de ex. formularul german Bescheinigung EU_EWR, formularul olandez Inkomensverklaring, etc), au la dispozitie SPATIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV) - serviciu electronic oferit de ANAF pe site-ul www.anaf.ro , prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica intre contribuabili si ANAF.
Cererile pentru eliberarea certificatelor mai sus mentionate pot fi descarcate de pe site-ul www.anaf.ro sectiunea Servicii Online/ Declaratii electronice/ Descarcare
declaratii si pot fi depuse prin link-ul Depunere Declaratie Unica si alte formulare SPVPF afisat in aceeasi sectiune.
Pentru inregistrarea persoanelor fizice in Spatiul Privat Virtual (SPV) pe baza de user si parola fara deplasare la ghiseu se acceseaza site-ul www.anaf.ro sectiunea
SPV > ”Inregistrare in Spatiul Privat Virtual” - Persoane fizice, rubrica „Inregistrare utilizatori persoane fizice”> „Inregistrare cu parola”, selectandu-se la „Tipul de
aprobare”:
• ”Verificare numar inregistrare decizie”: in cazul in care contribuabilul are documente primite de la ANAF (o decizie de impunere, o decizie referitoare la
obligatii accesorii sau alte documente emise incepand cu 2013, din lista afisata in momentul selectarii acestui tip de aprobare), se introduce in campul ”Numar
document”, numarul imprimat in partea de sus a documentului.
sau
• ”Identificare vizuala online (Sistem video)”: prin intermediul serviciului Programari online, selectand dupa completarea campurilor necesare inregistrarii, data si ora la
care se doreste a fi initiata procedura de identificare vizuala online.
Serviciul “Spatiul Privat Virtual” confera urmatoarele avantaje:
- este simplu de utilizat si accesibil permanent (24 din 24 de ore);
- nu implica nici un cost;
- poate fi accesat de pe orice dispozitiv mobil cu conexiune la internet;
- permite transmiterea de declaratii;
- permite primirea electronica a documentelor si actelor administrative fiscale;
- nu necesita deplasarea la organul fiscal sau la oficiul postal pentru a primi un act
administrativ fiscal;
- permite vizualizarea obligatiilor de plata.
Pentru a beneficia de indrumare si asistenta cu caracter general, in domeniul fiscal, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistenta telefonica a contribuabililor -
Call-Center la numarul de telefon: 031.403.91.60.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii