Agentia Nationala de Administrare Fiscala ofera indrumare si asistenta contribuabililor in domeniul fiscal si cel al tehnologiei informatiei prin intermediul
Call-Center-ului, la numarul de telefon: 031.403.91.60.
Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa
procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii de declarare sau de plata.
De asemenea, agentii Call-center ofera asistenta contribuabililor si prin intermediul serviciului de chat in vederea accesarii serviciilor disponibile pe
portalul ANAF, mai precizeaza institutia intr-un comunicat.
ESte important de retinut ca prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informatii in domeniul contabil.
In situatia in care in timpul convorbirii telefonice, agentii Call-center constata ca problematica expusa prezinta un grad ridicat de complexitate
contribuabilii vor fi indrumati catre alte canale prin care pot obtine informatiile de care au nevoie.
Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o serie de proiecte de digitalizare in vederea asigurarii conformarii voluntare a contribuabililor si isi
adapteaza si imbunatateste permanent serviciile pentru a facilita interactiunea contribuabililor cu autoritatea fiscala.

Autor:
Viorica GhineaGhinea Viorica face parte din echipa
Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.