Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Cum iti ajuti angajatii sa fie mai productivi la locul de munca


de Redactia PortalPFA la 18 Iul. 2024
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti ajuti angajatii sa fie mai productivi la locul de munca
Productivitatea la locul de munca a devenit un subiect de interes major pentru angajatori, care isi doresc de la angajatii lor sa fie eficienti, bine organizati si dedicati indeplinirii tuturor obiectivelor. Totusi, este important sa tinem cont de faptul ca productivitatea angajatilor este direct influentata de satisfactia acestora la locul de munca.


Cu alte cuvinte, desi productivitatea angajatilor depinde de felul in care acestia decid sa se implice in activitatile zilnice, angajatorul are, in egala masura, un rol important in stimularea performantei. In cazul in care iti doresti angajati mai productivi, care sa aduca rezultate considerabile afacerii tale, iata ce trebuie sa faci pentru a-i sustine.

Implementarea unor tehnologii si echipamente actuale

Atunci cand vine vorba de eficienta angajatilor, instrumentele de care se folosesc pentru a-si duce la indeplinire sarcinile sunt extrem de importante. Prin urmare, inainte de a-i cere unui angajat sa indeplineasca o sarcina intr-un timp scurt, asigura-te ca toate echipamentele pe care le foloseste functioneaza optim, fie ca este vorba despre laptop, fie telefon sau alt device.

 

In plus, pentru a eficientiza munca angajatilor, este important sa adopti tehnologii actuale, care sa elimine activitatile repetitive si consumatoare de timp. Digitalizarea proceselor de lucru poate reduce simtitor timpul pe care angajatii il petrec asupra unui task, transformand afacerea in ansamblul sau. Implementarea unui digital signage display, de pilda, nu doar ca va simplifica munca angajatilor, ci va imbunatati si aspectul general al unitatii si experienta de cumparare a clientilor.

 

Un mediu de lucru optimizat, in care angajatii nu sunt nevoiti sa se confrunte cu disfunctionalitati periodice, va imbunatati felul in care acestia lucreaza. In plus, odata ce munca repetitiva este eliminata, salariatul va avea suficient timp sa-si duca sarcinile la indeplinire cu atentie, sa-si puna in aplicare ideile creative si sa se focuseze pe nevoile clientilor.

Adoptarea unor tehnici de motivare si recompensare

Productivitatea unui angajat este determinata, in mare masura, de mediul de lucru in care activeaza. Companiile atente la nevoile angajatilor, care investesc in implementarea unor medii de lucru sanatoase si a unor programe de motivare si recompensare satisfacatoare se bucura de angajati implicati si eficienti.

 

Astfel, creeaza suficiente oportunitati de promovare in interiorul companiei pentru a ajuta angajatii sa-si construiasca o cariera si sa se dezvolte profesional. Organizeaza sesiuni permanente de feedback si lucreaza impreuna cu angajatul la imbunatatirea performantelor sale. Totodata, gaseste modalitatile potrivite pentru a recompensa angajatii cu rezultate bune, prin bonusuri de performanta, cresteri salariale sau promovarea pe o scara ierarhica superioara.

 

Stilul de management influenteaza si el felul in care angajatii se raporteaza la munca lor si la compania din care fac parte. Asigura-te ca nu faci micromanagement si investeste in angajati cu incredere daca iti doresti sa-i motivezi in activitatea lor si sa-i determini sa fie productivi.

Echilibru intre viata profesionala si cea personala

Un angajat epuizat, care munceste peste program si care nu pastreaza un echilibru sanatos intre latura profesionala si cea personala a vietii sale nu va putea sa fie niciodata cu adevarat eficient. 

 

Prin urmare, este datoria angajatorilor, in egala masura, sa incurajeze echilibrul si sa raspunda pozitiv la nevoia angajatului de a se odihni si de a se bucura de timpul sau liber. In practica, sustinerea echilibrului dintre munca si viata personala implica incurajarea muncii in programul normal de lucru, fara ore suplimentare, decat atunci cand este absolut necesar, respectarea timpului zilnic de repaus, fara apeluri telefonice de la clienti sau colegi dupa program sau in weekend.

 

Pentru a veni in ajutorul angajatilor, angajatorii pot implementa programul de lucru flexibil sau posibilitatea de a lucra de acasa cateva zile pe luna. Tot in sustinerea echilibrului munca - viata privata, angajatorii pot oferi beneficii extrasalariale care sa incurajeze petrecerea unui timp liber de calitate, precum abonamente la sali de fitness, bilete la concerte sau festivaluri, reduceri sau acces gratuit la muzee, parcuri tematice sau teatru si alte activitati recreative.

 

Angajatorul joaca un rol extrem de important atunci cand vine vorba de eficienta angajatilor. Un salariat satisfacut de mediul in care munceste va fi mai implicat si va contribui activ la indeplinirea obiectivelor organizationale. Astfel, implementarea unor tehnologii actuale, motivarea si recompensarea resursei umane, dar si sustinerea echilibrului dintre viata personala si cea profesionala ca parte a unei culturi organizationale sanatoase sunt doar cateva dintre aspectele care contribuie la incurajarea productivitatii angajatilor.

 

Sursa foto: Shutterstock


 

Redactia PortalPFA Autor: Redactia PortalPFA

Redactia PortalPFA este formata dintr-un colectiv de 3 autori specializati in domenii precum contabilitate, fiscalitate, TVA si legislatia muncii. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de TVA, legislatie fiscala si contabila, explicand detaliat modificarile aparute. Va oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Cele mai citite stiri

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz
Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
Descarca GRATUIT Raportul Special

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016