de Victor Achim la 02 Dec. 2015 Exclusiv
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Contribuabilul va completa in cadrul Declaratiei 070 si vectorul fiscal, in cazul in care va avea salariati, prin care va bifa obligatiile aferente salariilor (impozit pe venit, contributii de asigurari sociale, constributii de asigurari de sanatate, somaj, fond garantare, contributie concedii si indemnziatii, contributie pentru fond si accidente), completand data luarii in evidenta si perioada fiscala (lunara sau trimestriala).
Inainte de inregistrarea efectiva, contribuabilul va depune cererea de verificare disponibilitate si/sau rezervare firma (original), completata cu 3 denumiri, in ordinea preferintelor si va prezenta fovada privind plata taxei de registru:
- 45 lei – taxa de registru;
- 27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014.
Etape obligatorii pentru inregistrarea ca PFA:
Cererea de inregistrare, original;
Anexa 1 privind inregistrarea fiscala;
Declaratia-tip pe propria raspundere care sa ateste ca nu desfasoara activitate la sediul profesional, sedii secundare sau in afara acestora (model 1) sau care sa ateste indeplinirea conditiilor legale de functionare prevazute de legislatia speciala din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii;
Cartea de identitate sau pasaportull titularului PFA;
Documentele care atesta drepturile de folosinta asupra sediului profesional/punctelor de lucru;
Specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate;
Daca este cazul:
avizul asociatiei de proprietari/locatari privind schimbarea destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta, prevazut de Legea nr. 230/2007;
precizare din care sa rezulte ca titularul dreptului de proprietate intelege sa afecteze folosinta spatiului in vederea stabilirii sediului profesional al persoanei fizice autorizate;
declaratia privind desfasurarea activitatii de catre sot/sotie;
documentele doveditoare pentru patrimoniul de afectatiune;
documentele care atesta pregatirea profesionala si/sau
documentele care atesta experienta profesionala;
Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
90 lei – taxa de registru;
54 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii