de Redactia PortalPFA la 05 Sep. 2019
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Principalul scop este ca Spatiul privat virtual sa devina un mijloc important de comunicare directa cu fiecare contribuabil. In acest sens, MFP a decis extinderea exploatarii potentialului Spatiului Privat Virtual (SPV) ca instrument de relationare directa cu fiecare contribuabil la bugetul de stat.
Asadar, in SPV vor fi disponibile urmatoarele:
Prin SPV persoanele fizice vor avea posibilitatea sa verifice corectitudinea prelucrarii Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, pe care au depus-o pe suport de hartie.
S-a decis si majorarea termenelor de pastrare in SPV a mai multor documente emise de catre Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin corelare cu durata de valabilitate a acestora. De asemenea, pe viitor se vor implementa in SPV modelele declaratiilor, cererilor sau ale altor documente emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
”Am promis o simplificare a relatiei cu ANAF si eliminarea cat mai multor hartii din viata contribuabilului roman si iata ca ma tin de cuvant", a spus Eugen Teodorovici, ministrul Finantelor Publice.
Pentru facilitarea accesului la SPV, se elimina verificarea la ghiseu a semnaturii olografe a persoanei reprezentate si se accepta depunerea imputernicirii in forma simpla. In acelasi timp, se ofera cetatenilor romani care domiciliaza, au resedinta sau lucreaza in strainatate, posibilitatea de a se prezenta si la oficiile consulare sau ambasadele Romaniei in scopul identificarii fizice si inregistrarii in SPV, mai anunta institutia intr-un comunicat de presa.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii