Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit

Adauga adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit
Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Ordin 1106/2020 - noi acte pentru obtinerea indemnizatiei de catre PFA si alte activitati independente


de Viorica Ghinea la 03 Iul. 2020
0 comentarii
Fii primul care comenteaza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordin 1106/2020 - noi acte pentru obtinerea indemnizatiei de catre PFA si alte activitati independente
Ordin 1106/2020 modifica actele necesare pentru pentru obtinerea indemnizatiei de catre PFA, II, IF si profesii liberale. Actul normativ a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 576 din 1 iulie 2020.


Ordinul MMPS nr. 1106/2020 se adreseaza categoriilor prevazute la art XV alin. (1) din OUG nr. 30/2020 (alti profesionisti), care solicita indemnizatia de sprijin - 75% din castigul mediu brut pe economie.

ATENTIE!

Indemnizatia de somaj tehnic se mai poate obtine DOAR de catre categoriile care au activitatea restrictionata in continuare, potrivit conditiilor puse de autoritati.

Denumirea completa a actului normativ: Ordinul nr. 1106/2020 pentru modificarea Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 740/2020 privind aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XV alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala



Documente necesare
                                                                                                                                                       ANEXA
                                                                                                                                                      (Anexa la Ordinul nr. 740/2020)



Catre

AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI . . . . . . . . . ./MUNICIPIULUI BUCURESTI


                                                                                                   CERERE

Subsemnatul,.........., in calitate de.......... (Se vor inscrie calitatea solicitantului, conform prevederilor Codului civil, nr. si data autorizatiei de functionare sau tip, nr. si data documentului care atesta profesia sau ale documentului/contractului in baza caruia isi desfasoara activitatea.) in cadrul.......... (denumirea completa), cu domiciliul/sediul in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., identificat cu CI/BI seria.......... nr.........., CNP.........., telefon.........., e-mail.........., va solicit acordarea indemnizatiei prevazute de art. XV din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, pentru perioada.........., ca urmare a intreruperii activitatii, determinata de efectele epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta, in contul al carui titular sunt.........., deschis la...........

Atasez:

- copie dupa actul de identitate;
- copie dupa extrasul de cont (deschis in calitatea mentionata, pentru care solicit acordarea indemnizatiei);
- declaratia pe propria raspundere.


Data . . . . . . . . . .
Numele si prenumele (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .



Catre

AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI . . . . . . . . . ./MUNICIPIULUI BUCURESTI                                                      

                                                                     DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul,.........., cu domiciliul/sediul in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., identificat cu CI/BI seria.......... nr..........., CNP.........., telefon.........., e-mail.........., cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de alerta activitatea desfasurata se mentine intrerupta si se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate, prevazute mai jos:


Tabel - anexa la declaratia pe propria raspundere cu activitatile restrictionate conform Hotararii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobata cu modificari si completari prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 5/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 - pentru perioada starii de alerta
 

Se bifeaza casuta/casutele corespunzatoare activitatii restrictionate.

Activitate restrictionata/Activitati restrictionate

Cod CAEN/Coduri CAEN2 aferent(e) activitatii restrictionate

Perioada aplicarii restrictiei

 

Organizarea si desfasurarea de mitinguri, demonstratii, procesiuni, concerte sau a altor tipuri de intruniri in spatii deschise cu un numar de peste 500 de persoane, precum si a intrunirilor de natura activitatilor culturale, stiintifice, artistice, sportive sau de divertisment in spatii inchise, indiferent de numarul de persoane

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Organizarea si desfasurarea in aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice si private sau a altor evenimente culturale cu participarea a peste 500 de spectatori cu locuri pe scaune

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Activitatea de pregatire fizica in cadrul structurilor si bazelor sportive, competitiile sportive organizate in aer liber sau in bazine acoperite ori aflate în aer liber, desfasurarea de catre sportivii profesionisti, legitimati si/sau de performanta a activitatilor de pregatire fizica in bazine acoperite sau aflate in aer liber, precum si activitatile de pregatire fizica in spatii inchise pentru practicantii sporturilor de contact

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Organizarea de evenimente private in spatii inchise, care se desfasoara cu participarea a peste 8 persoane
• Organizarea de evenimente private in spatii inchise, care se desfasoara cu participarea a peste 20 de persoane

 

18.05.2020 - 14.06.2020

 


 

15.06.2020 - pana in prezent

 

Organizarea de evenimente private in spatii deschise, care se desfasoara cu participarea a peste 50 de persoane

 

15.06.2020 - pana in prezent

 

Zborurile efectuate de operatorii economici din aviatie spre Austria, Belgia, Confederatia Elvetiana, Franta, Germania, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, Regatul Tarilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii si Turcia si din aceste tari catre Romania pentru toate aeroporturile din Romania, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea pandemiei de COVID-19, cu exceptiile prevazute la art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotararea Guvernului nr. 394/2020, aprobata cu modificari si completari prin Hotarârea Parlamentului Romaniei nr. 5/2020, cu modificarile si completarile ulterioare


 


• Zborurile efectuate de operatorii economici din aviatie spre Belgia, Franta, Iran, Italia, Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, Regatul Tarilor de Jos, Spania, Statele Unite ale Americii si Turcia si din aceste tari catre Romania pentru toate aeroporturile din Romania, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020, cu exceptiile prev?zute la art. 4 pct. 3 din Hotarârea Guvernului nr. 476/2020

 

18.05.2020 - 15.06.2020













 


 


 

16.06.2020 - pana in prezent

 

Servirea produselor alimentare si bauturilor alcoolice si nealcoolice in spatiile comune de servire a mesei din restaurante, hoteluri, moteluri, pensiuni, cafenele sau alte localuri publice, din interiorul cladirilor

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Activitatea operatorilor economici desfasurata in magazine individuale de peste 500 mp fiecare din incinta centrelor comerciale de peste 15.000 mp

 

18.05.2020 -14.06.2020

 

Activitatea de vanzare a produselor electronice si electrocasnice, desfasurata de operatorii economici care nu asigura livrarea acestora la domiciliul/sediul cumparatorului

 

18.05.2020 -14.06.2020

 

Activitatea desfaaurata de operatorii economici din cadrul centrelor comerciale care nu au accesul asigurat direct din exteriorul incintei si pentru care nu este intrerupta comunicarea cu restul complexului

 

18.05.2020 - 14.06.2020

 

Activitatea restaurantelor, cafenelelor sau a altor asemenea localuri publice din interiorul centrelor comerciale în care isi desfasoara activitatea mai multi operatori economici care nu functioneaza in spatiile special destinate dispuse in exteriorul cladirilor, in aer liber

 

15.06.2020 - pana in prezent

 

Exploatarea locurilor de joaca, a salilor de jocuri si a cinematografelor din interiorul centrelor comerciale in care isi desfasoara activitatea mai multi operatori economici

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Activitatea operatorilor economici care desfasoara activitati in spatii inchise in urmatoarele domenii: jocuri de noroc, activitati de fitness, activitati de tratament balnear

 

18.05.2020 - 14.06.2020

 

Activitatea operatorilor economici desfasurata in spatii inchise in urmatoarele domenii: activitati in piscine, locuri de joaca si sali de jocuri

 

18.05.2020 - pana in prezent

 

Activitatea in spatiile deschise pentru administrarea de stranduri/piscine exterioare

 

1.06.2020 - 14.06.2020

 

Organizarea si desfasurarea de cursuri/activitati din unitatile de nivel anteprescolar, prescolar si din toate unitatile si institutiile de invatamant pana la finalul anului scolar, cu exceptia desfasurarii, incepand cu data de 2 iunie 2020, a unor activitati de pregatire, pe o perioada de doua saptamani, pentru elevii claselor terminale (a VIII-a, a XII-a ?i a XIII-a), precum si pentru organizarea examenelor nationale si de cercetare a competentelor profesionale
• Organizarea si desfasurarea de cursuri/activitari din unitatile de nivel universitar, precum si activitatile specifice fiecarei institutii de invatamant superior

 

18.05.2020 - 12.06.2020








18.05.2020 - pana in prezent

1 Se bifeaza casuta/casutele corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate potrivit Hotararii Guvernului nr. 394/2020, aprobata cu modificari si completari prin Hotararea Parlamentrului Romaniei nr. 5/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 476/2020.

2 Se indica codul/codurile CAEN corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate.

Data . . . . . . . . . .
Numele si prenumele (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .


Viorica Ghinea Autor: Viorica Ghinea

Ghinea Viorica face parte din echipa Portalpfa.ro din anul 2017, unde se concentreaza pe noutatile legislative si prezinta cele mai relevante stiri din domeniu. Si-a inceput activitatea in presa in 2009 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum sanatate, amenajari interioare, moda, sport si legislatie. In prezent, scrie pentru dumneavoastra despre tot ceea ce inseamna TVA, monografii contabile, legislatie fiscala si contabila, pentru a sprijini contabilii, antreprenorii si alte categorii.
0 comentarii
Fii primul care comenteaza

Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:

Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!

Rating:
Nota: 3.07 din 7 voturi

x

Intrebare antispam: 3 + 3 =

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebarea de mai sus!

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Cele mai citite stiri

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz
Va oferim GRATUIT toate
informatiile privind legislatia PFA
Descarca GRATUIT Raportul Special

Noutati PFA in 2025. Solutii. Dezavantaje. Studii de caz

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit si fii informat!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016