de Andrei Covaci la 24 Sep. 2015
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Totusi, contribuabilii inregistrati ca persoana fizica autorizata trebuie sa stie ca le ramane obligatia completarii celor doua registre, chiar daca nu mai trebuie depuse la organul fiscal.
Vom analiza in continuare un caz concret. Avem un cabinet de avocatura, une impozitul este platit de pe un card personal, pentru activitatea din cabinet, pe CNP. Aceasta tranzactie trebuie completata in Registrul de Incasari si Plati al cabinetului?
Raspunsul expertilor Rentrop&Straton:
In opinia noastra, si avem in vedere ambele prevederi normative respectiv OMFP 1040/2004 si OMFP 170/2015 privind contabilitatea in partida simpla a persoanelor fizice ce desfasoara activitati economice sau profesii independente, cheltuiala cu impozitul achitat trebuie inregistrata in registrul de incasari si plati insa aceasta cheltuiala este nedeductibila la calculul impozitului pe venit.
Practic, in lipsa completarii acestei sume in registrul de incasari si plati, efectul fiscal este zero, aspect ce tine mai mult de nuanta contabila a intocmirii registrului.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii