de Victor Achim la 18 Apr. 2016
0 comentarii Fii primul care comenteaza |
Concret, este vorba de cererile de rambursare a TVA pentru importurile si achizitiile de bunuri/servicii efectuate in alt stat membru al Uniunii Europene de catre persoanele impozabile stabilite in Romania.
Procedura de primire a cererilor de rambursare a TVA a fost actualizata printr-un nou ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
Noul ordin ANAF pentru actualizarea procedurii de primire a cererilor de rambursare a TVA are rolul corelarii cu noile modificari legislative - Codul fiscal 2016 si Codul de procedura fiscala.
"Pentru a obtine o rambursare a taxei pe valoare adaugata in statul membru de rambursare, solicitantul adreseaza o cerere pe cale electronica respectivului stat membru, pe care o inainteaza organului fiscal competent in Romania, prin intermediul portalului electronic pus la dispozitie de ANAF", se arata in anexa ordinului.
Cererea de rambursare se va depune pana la 30 septembrie. Dupa ce o primeste, organul fiscal din Romania trimite solicitantului confirmare electronica. In cazul in care solicitantul nu a fost in perioada de rambursare persoana inregistrata in scopuri de TVA, ori daca documentele inscrise in "Lista operatiunilor pentru care se solicita rambursarea TVA", nu au fost emise in perioada de validitate a codului de inregistrare in scopuri de TVA al persoanei impozabile in Romania, organul fiscal competent din Romania nu inainteaza cererea de rambursare statului membru de rambursare si comunica solicitantului decizia pe cale electronica.
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol?
Dati o nota de la 1 la 5!
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit
Articole similare
Ultimele articole
Cele mai citite stiri
Ultimele comentarii